söndag 31 oktober 2010

Yes! :)

Idag visade vågen på 10,2 kg minus :)! Det är alltså sedan jag började flyta, 5,2 kg sedan operation. Det går inte fort ännu, men det går iaf neråt :). Känns jättebra.

Idag har varit en grå o dimmig dag. O jag har haft en riktig tröttdag. Har eg inte haft någon sådan sen de första dagarna efter operationen, men idag har det gått i ultrarapid verkligen. O så gick jag t om o la mig mitt på dagen, nåt som så gott som aldrig händer annars. Somnade, el halvsomnade, i några timmar o sen var jag helbombad i huvudet kändes det som. Men nån sån dag får man väl ha ibland.

Idag blev det köttfärslimpa med potatis, blomkål, morötter, sås o lingon till. Det är alltid gott, tycker hela familjen. Pressade en hel massa frukt till juice, kändes som det behövdes. Saknar frukt ibland, men kan inte äta äpplen men ha dem i juice går bra. Det blev äpple, päron, ananas, apelsin o några vindruvor o det smakade inte helt fel. Älskar min juicepress :).

Ha en fin söndagskväll!

6 kommentarer:

  1. GRATTIS!! Tänk snart e det min tur!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att se när vågen visar mindre och mindre. Jag är nöjd med att gå ner även om det går långsamt, för jag vet att det är kilon som inte kommer tillbaka.

    Jag längtar tills jag kan äta vanlig mat igen, ordentligt hemlagad husmanskost.
    Mums ska det bli ;)

    SvaraRadera
  3. Jaa du, dessa dagar kan man vara utan verkligen. Men imorgon är en ny dag å då tar vi nya tag!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  4. Å vad bra! Grattis! så kul när vågen visar neråt! KRam

    SvaraRadera
  5. HURRA HURRA VA GÖTT TJEJEN! YES!!!
    Va glad jag blir för din skull. Tack för mejlet förresten o infon. :) jaha nähä så du gillade inte mysdressen :))
    Fy fan ja vilket pris för en mysdress.
    MÅ gott och ta hand om dig. KRAMAR

    SvaraRadera