torsdag 14 oktober 2010

Torsdag mogon

Fick morfin i går em/kväll för det bara högg i magen. Var uppe o gick en hel del sen o det gjorde nog susen. Tyvärr hade jag inte fått i mig tillräckligt med vätska under dagen så jag fick sova med dropp. Men jag har iaf fått sova hela natten, inte ont, så skönt. Väcktes kl 6 av den jättetrevliga narkossköterskan som jobbat 2 nätter nu. Dags för blodtryck, temp o alvedon. O idag känns det "bara" som häftig träningsverk i magen, så förhoppningsvis så har värken gett med sig.

Just nu sitter jag o dricker tropisk dryck, o skall få i mig en kopp buljong. Dricker inte kaffe o kände inte för te, men det är gott med något varmt ändå.

Snart kommer Peter Loogna o har utskrivningssamtal o sen är det duschen :). Skall bli skönt att bli av med Descutanklådan. För jag är så torr nu i huden så jag blir galen. O i em åker jag hem, om inte Peter hittar på något annat.

5 kommentarer:

  1. Va skönt att du mår bättre nu. Hoppas hemresan blir bra och inte alltför jobbig. // Ewa

    SvaraRadera
  2. Yeah...Härligt med hemgång! Lycka till!!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Har resan hem gått bra för dig? Hoppas det.
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Hoppas du är på hemmaplan nu och att allt gick bra i eftermiddag.. :)

    SvaraRadera
  5. Hej igen jag har fått lov att göra en ny blogg, har fått in nästan allt det gamla och lite nytt i den. kolla in själv får du se. www.mittdagligalivjustnu.blogspot.com

    SvaraRadera