onsdag 27 oktober 2010

Regn det bara öser ner.......

Ja, det har varit heldagsregn verkligen. Inte kul alls. Torkat golvet några gånger eftersom hundarna tagit sig några snabba svängar runt huset o det har ju blivit lite lerigt kan man säga när de kommit in.

Har varit o besiktigat pappas transportlastbil i em. Gick igenom så det var ju skönt. Sen har det egentligen inte hänt så mycket. Gjorde en torsk- o räkpudding efter Maries recept. Hon hade crabfish i sin, men det hade jag ingen så det blev räkor istället. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att den var bra el inte. Ganska intetsägande, gör jag om den så kommer jag krydda betydligt mer. För det här var lite för mesigt för min smak. Men mjukmat det är det ju verkligen *hihi*.

Har fått frågan ang "piggelin"-tabletterna som kommer i helgen. Kan inte säga så mycket om dem ännu men de backar bandet i cellerna, enkelt uttryckt. Detta innebär att åldrandet bromsas upp o samtidigt så jobbar de på vitaliteten. De gör så att man får en förbättrad mental skärpa, blir mer uthållig vid fysisk aktivitet o ger en positiv inverkan på den sexuella biten. Det är inget quickfix utan man märker skillnad efter 2-4 veckors daglig användning. De som provat under en period nu säger att de får mer kraft o ork att ta tag i saker istället för att skjuta upp till senare o att de orkar mycket längre. De känner sig mycket piggare även efter en hel dags arbete. Så det är mycket spännande, tycker jag. Vi har tidigare i år fått en helt ny hudvårdsserie för ansiktet som också innehåller den här bromsande tekniken o den är helt underbar att använda o är riktigt bra. Så därför är det höga förväntningar på den här nya produkten :).

Mannen är i Stockholm så ikväll är det jag o sonen som huserar här hemma. Men nu är det läggdags för honom. Så ha en fortsatt fin kväll :).

2 kommentarer:

  1. Ahaa där ser man nu fick man ju svaret, om ja bara hade läst detta före ja ställde frågan :) hahah.. ja ja .. de där piggelin tabl låter ju kanon. Ja e oxå nyfiken på hudvårdsserien, säljer ni den? Har ni någon företags sida på detta?
    KRAM IGEN DÅ :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker det vart mysigt med en regn dag :D

    SvaraRadera