söndag 17 oktober 2010

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag iaf. Vaknade nån gång mitt i natten för att jag hade ont. Tog 2 alvedon o somnade om. Vaknade runt 8 o då var det dags att gå upp. Var bara tvungen att ställa mig på vågen, även om jag inte är hundra på att den visar rätt. Skall kolla när jag tar stygnen på torsdag hur den mäter jämfört med vårdcentralens. Men iaf så visade den nergång sedan op :). 2 kg cirka :). Känns ju bra måste jag säga.

Börjat dagen med en skål med youghurt m päron/kiwipuré. O skall jobba på mitt vatten. Tror jag skall mäta upp det i glas istället för i flaska, så vet jag att nästa mål jag äter skall glaset vara tomt sen en stund. Skall prova iaf.

Ha en underbar söndag :).

10 kommentarer:

  1. Päron-kiwipuré låter gott. Smaklig måltid!

    SvaraRadera
  2. Hihi, hade en burk barnmatspuré i skåpet efter barnbarnet. Så den gick ner i det. Helt ok.

    SvaraRadera
  3. härligt att man hittar sina egna varianter på sylt å så :)
    Grattis till 2 kilo! mkt bra! :D

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket :). Ja, sylt känns överhuvudtaget inte lockande, men ren fil o youghurt tycker jag är sådär. Men med puré går det kanon.

    SvaraRadera
  5. Ja, det känns som om jag kommer att bli människa igen, trots allt ;). Nej, skämtar bara. För att ha gjort en så "stor" operation är man oförskämt pigg egentligen.

    SvaraRadera
  6. Guuud så gött me dina 2 kilo. Ja förstår ju precis hur det känns. :) Gött de lät me kiwi/päron puré. Ska köpa kiwi´s imorgon. Har bara kört me bananpuré till min yoghurt till frukosten. Kör lätt fast i en o samma grej så att säga. :)
    Ja jag mår oxå oförskämt bra efteråt och det blir bara bättre o bättre för varje dag som går. Det är så underbar. Jag går med fjäderlätta ben och känner mig så ofattbart pigg o fräsch. :)

    En sak som jag kan hålla totalt med om oxå är att det här med vattnet alltså...ja du.. hur fan gör man det bättre? Får INTE i mig allt vatten, ja blir ju så total proppmätt av det med. :) Är jätte dålig på vattnet. Men jag har ställt ut glad i varenda rum i min lägenhet nu så jag får hoppas jag blir bättre.
    KRAM o fortsatt lycka till med allt!! / Mali

    SvaraRadera
  7. Hm, bananpuré? Mosar du bananen väldigt noga då, eller vad?
    Jadu, vi får ha en vattenmätartävling du o jag ;). Tror inte det hjälper om jag ställer ut vatten i varje rum faktiskt. Idag har det gått någorlunda. Men inte tillräckligt.

    SvaraRadera
  8. Hahhah vattenmätar tävling låter ju kalas kul!! :))
    Ja jag mosar min banan jätte noga. :) GOTT

    SvaraRadera
  9. Då får vi ta o fundera lite på en sådan utmaning :). För vattnet skall i, så är det bara. Ok, det var så du gjorde. Misstänkte det. Tänk på att mycket banan kan ha stoppande verkan bara.

    SvaraRadera