söndag 10 oktober 2010

Nervös, jag?

Åh inte då..... el jo det är jag verkligen. Försöker samla ihop mig för att packa ner det jag skall ha med mig. Men jag skjuter det framåt hela tiden. Jag är så jäkla nervös för att de skall skicka hem mig så ni kan inte ana! Kan ju vara så att det suttit fast i vikten eftersom jag igår kväll helt plötsligt fick mens. Inte haft på några månader, antagligen för att det varit väldigt turbulent runt mig med mycket oro o så. Men då kunde det väl lika gärna väntat nån månad till! O inte komma nu! 3 dagar innan operation. Fasen vad onödigt. Å andra sidan så kanske vikten släpper nu också, vem vet. Får väl förklara detta för dem, för det här har jag ta mig tusan inte bestämt själv! Jag kan lika gärna vara utan det nu.

Idag har vi varit på träning med sonen. Friidrott fick de prova på idag. Utomhus! O det är himla kallt idag kan jag säga att stå ute o titta på. Längdhopp o löpning fick de prova på. El starter mest på löpningen. Vet inte riktigt vad jag tycker om deras upplägg o sättet de försöker få det här att bli bra. Förra veckan var ju jättebra, men då kom orienteringsklubben o höll i det o de lyckades verkligen att få de här småvilda 6-åringarna att lyssna o göra allt de sa med glädje. De här tjejerna lyckas inte lika bra tycker jag. Nästa vecka är det iaf inomhus, men hinderbana. Hmmm, säger jag bara. Undrar vad det är egentligen. Jaja, det är nästa veckas problem.

Nu skall jag ta o laga kyckling till resten av familjen. Skall ta o koka en blomkåls- o morotssoppa o frysa in tror jag också när jag ändå är i köket.

Ha en skön söndag eftermiddag.

9 kommentarer:

  1. Nu har jag läst dina 3 sista inlägg, har varit lite dålig bloggläsare de senaste dagarna... Bor du i Göteborg? Det har jag inte fattat, det gör ju jag också nästan (Mölndal). Kommer att hålla alla tummar å tår för dig på tisdag!! Lycka till! Glöm inte skriva snart så man får reda på hur det gick.

    SvaraRadera
  2. Nej, jag bor i Kungsbacka, så det är inte långt bort. Tack, det känns som det behövs :). Jag har datorn med mig så så fort jag orkar skriver jag ett inlägg :).

    SvaraRadera
  3. Lycka till väntar med spänning på hur det gått. Snart är det min tur =) Linda

    SvaraRadera
  4. Jo då tjejen jag förstår dig till fullo över hur nervös du är, man får liksom inte något gjort och man irrar omkring som en iller mest hela tiden, av ren nervositet. :)
    Och de tankar du har ang det här med att det saknas några kilon och oron att de ska skicka hem dig förstår jag oxå. Det kommer gå finemang ska du se!!! KRAM :)

    SvaraRadera
  5. Håller alla tummar och övriga kroppsdelar som går att hålla i ;-) att allt ska klaffa nu!
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket :). Just nu försöker jag packa. Går sådär kan jag säga. Rör mest runt känns det som ;).

    SvaraRadera
  7. Slank in på den blogg via en annan..=) Är själv rätt ny opererad så vet hur du känner. . och antar att du inte kommer få många timmars blund i ögonen. . men detta kommer gå galant..:) Lycka till imorgon..=) Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Hej, o kul att du hittade hit :). Skall gå in o läsa hos dig imorgon när jag sitter på tåget :). El i natt ;). Tack så mycket för dina ord.
    Imsavimsa

    SvaraRadera
  9. Ett stort stort LYCKA TILL nu tjejen! Alla mina tankar går till dig imorgon.
    Styrke kram fr potatismos Mallan :)))

    SvaraRadera