torsdag 25 november 2010

Tjolahopp :)!

Alltså, det är ta mig fasen inte riktigt klokt! Jag är kallad på en intervju till! Wiiiiiiiih, o det på det jobbet som det stod mitt namn på annonsen. Skall dit på onsdag kväll på intervju. Det här känns nästan ofattbart! Jag! Har sökt 5 tjänster o har blivit kallad på två intervjuer! Jag kan bara inte förstå det här. Så nu får vi se hur det går på intervjuerna. Håll tummarna kl 8 imorgon bitti och på onsdag kl 18.

Sonen har varit i skolan idag, inga problem. Han var nog bara trött o orkade inte helt enkelt. Sen är det inte ok att dra en vit lögn, men hellre det än att det verkligen är magsjuka.

Har varit på AF hos coachen o han har kört en intervju med mig idag för att förbereda mig inför morgondagen. Det var bra, känner mig lite lugnare, men bara lite. Skall läsa på lite om företaget ikväll, o fråga ut mannen eftersom han har samma arbetsgivare, men på helt annat jobb så vi kommer inte att jobba ihop som tur är. Lät dumt, men jag tror det är bättre att inte göra det.

Nu är det mellanmål till sonen, lunch till mig o sedan simskola som gäller :).

Ha en underbar torsdag, för det har jag trots kylan :)

4 kommentarer:

  1. :))) ja du vet ju min reaktion redan men skriver det ändå... SÅÅÅ Jäkla grattis o kul o gött!!!! Hurra för dig..

    Du.. nu kan du kolla in min blogg för jag har gjort ett inlägg till dig på de pillerburkarna jag har hittat. :)) Lite mera pimpade än de tråkiga röda som finns på apoteket.

    Kramar o du ett stort stort lycka til nu imorgon!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt!! Lycka till med båda =) KRAM

    SvaraRadera
  3. Grattis och lycka till! Skall hålla alla tummar å tår! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack :). Jag kommer väl inte sova alls inatt, misstänker jag *hihi*.
    Kram på er :).

    SvaraRadera