fredag 12 november 2010

Hallå, nån som sett solen????

Efterlysning av den här iaf. Reeeeeeeeeeegn hela dagen, har inte ens blivit ljust ännu, o snart blir det mörkt igen *stor suck*. Men jag känner mig ändå superpigg o har grejat en del här hemma :). Vaknade 6.20, pigg som en lärka, men visslade inte dock. Sonen vaknade också då o det blev full cirkus med en gång.

Jag har hittat en sida, dottern tipsade mig, inte bra alls ;). Jag fastnade på den o hittade måååååååååååååånga roliga saker till hemmet :). Är ni intresserade så är adressen: Bagaren och kocken. Där finns många roliga, nödvändiga, onödiga o en del som man skulle kunna göra vad som helst för att få ha :).

Ha en bra dag :)

2 kommentarer:

  1. INGEN BRA SIDA hi hi!! Vi som ska bygga om vårt kök, blir inte alls svårt att göra av med pengar där...
    Kan lova dig att solen finns inte i södra halland heller =(. Kvalifiserat skitväder. Inte ens hunden vill ut.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, visst var den tråkig ;)! Har hittat många roliga sidor medan jag varit hemma, o blivit jätteinspirerad så mannen kommer inte få det lätt här nu *hihi*.
    Ok, då är det precis som här. Mina har gått o lagt sig på sina bäddar o tittade på mig som om jag är dum i huvudet när jag tänkte släppa ut dom.
    Kram

    SvaraRadera