onsdag 24 november 2010

Ffffffrrrrrryyyyyyyyysssssseeeeeerrrrrrr!

Fy vad det är kallt idag. Inte så mycket på termometern, "bara" ca -4, men det blåser tydligen, även om det inte ser riktigt så ut, och snöar fortfarande. Så jag fryser som bara den. Har flera lager med kläder o har varit invirad i en go filt på em.

Mannen åkte till Borlänge i morse. Var inget han såg fram emot, eftersom han skulle flyga o det var så dåligt väder. Men de kom fram iaf, om än något omskakade efter en gropig luftfärd. Han kommer hem imorgon kväll först. Och då, naturligtvis, ringer de från skolan strax före 12 o säger att sonen har ont i magen. Så det var bara att åka o hämta honom, livrädd att han skall ha magsjuka. Men han har ätit ordentligt, sitter just nu och äter lyxmiddag med potatis och fiskbullar ;), o säger att han hade ont i magen, o mådde inte illa. Så nu håller jag tummarna för att han bara blivit kall el att det har varit något som hänt typ på skolan. För imorgon skall jag till AF o träffa min coach som skall förbereda mig för intervjun på fredag. Så nej, han har inte magsjuka, det har jag bestämt.

Igår var jag ju ute med några tjejer från Viktdropp. Vi var på Manana i stan o käkade tapas. Det var inte helt fel :). Flera små rätter så det passade oss viktopade väldigt bra. O det finns mycket att välja på, o är inte dyrt heller. 2-3 rätter, beroende på vad man äter, är ganska lagom för oss o då blir det runt 100-lappen. Dit kommer jag absolut gå igen :). En av tjejerna var verkligen beundransvärd. Hon hade gått ner 125 kg, hade gjort en DS, o var så fin. Kul att se när någon lyckas så bra.

Nu skall jag vira in mig i filten igen efter den kulinariska middagen *hihi*. Har "håll" i vänstersidan idag. Har haft det typ halva dagen. Fattar inte vad det kan bero på, har inte ätit något konstigt, och det släpper inte heller. Jaja, det går väl över.

Ha en fin kväll :).

4 kommentarer:

  1. tapas är verkligen smart! :)
    och oj vad mycket hon gått ner då. blev nästan avundsjuk, fast ändå inte för jag har inte så mycke att gå ner :) hehe!

    SvaraRadera
  2. Tapas är perfekt, håller med!
    Hoppas allt går bra för dig
    kram

    SvaraRadera
  3. Ja, tapas var verkligen "vår" mat, helt klart :).
    Ja, allt går verkligen jättebra :).

    SvaraRadera
  4. Ja fy fan vad det viner o blåser ute...o idag torsdag så bara fortsätter det hela. Ja vill fly landet!!! Hur har det gått för sonen?

    SvaraRadera