tisdag 23 november 2010

6 veckor idag.

Jag fattar inte vart tiden tar vägen egentligen. För 6 veckor sedan vid den här tiden var jag så nervös så jag nästan kräktes för att jag skulle in o opereras. Solen sken o det var en fin höstdag. Idag sitter jag lugnt o sansat (nåja, tjatar förvisso på sonen om att han skall bli klar någon gång) och skall ha mitt 6-veckorssamtal med dem och snön ligger åter vit på taken. Ja, varannandags väder verkligen *suck*. Det snöar fortfarande och ser ut att komma ner en hel del.

Vikten ja, 1,2 kg den här veckan. Misstänker att helgens katastrof med maten ligger till grund för det resultatet + att jag definitivt inte druckit tillräckligt. Har också bestämt mig för att jag skall åka till simhallens träningsställe o börja träna några gånger/vecka. Jag skall inte träna styrketräning utan köra crosstrainer el/löpband eftersom jag har så svårt att ta mig ut i det här eländiga vädret. Så till imorgon skall jag boka in första tillfället. Får då träffa en instruktör så skall vi gå igenom upplägg mm. Går jag här så får jag tillgång till båda simhallarnas träningsställe, men bara simhallen där jag anmält mig. Så det får bli till Kungsbacka jag kommer anmäla mig, eftersom jag inte vill simma här i Fjärås. De har dåligt med tider o konstiga tider. Dock kan det hända att mannen anmäler sig också, men då i Fjärås, eftersom vi då kommer åt båda simhallarna o vi kan gå och simma i vilken av hallarna som vi vill, en av oss, med sonen, o behöver bara betala för en person vilket som. Så tänker jag :).

Nu skall jag skicka iväg sonen o sedan efter frukosten åka till en kompis en stund. Behöver komma utanför dörrarna lite känner jag.

Ta det lugnt i snön idag :)

4 kommentarer:

  1. Du är inte den enda som längtar. .. jag är sommar människa och gillar det mesta som har med sommaren att göra..=) Kraaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Ja, det är tröttsamt med alla dessa kläder o frysandet.
    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Du tycker att 1,2 kg är ett dåligt resultat. Jag har inte haft så bra resultat en endaste vecka sedan operationen... Hm. Jag säger Grattis ändå, trots att du inte är nöjd! Kram

    SvaraRadera
  4. Nej, jag tycker inte att det är dåligt eg. Är bara så fascinerad av att det varierar så mycket vecka från vecka. Kram

    SvaraRadera