tisdag 16 november 2010

5 veckor idag :)

Japp, men det känns inte som det är så länge sedan :). Tog o vägde mig nu på morgonen o hade gått 1,8 kg sedan förra veckan :). Känns bra kan jag säga.

Vad som inte kändes så bra var att det varit strömavbrott i hela Kungsbacka i några timmar. Jag var uppe vid 4 men då var det ström, så efter det dog den. O min vaknaklocka i mig funkade naturligtvis inte heller så idag har vi försovit oss, big time, allihop. Sonen bråkade o ville inte gå upp trots att han sovit längre än han brukade så det har varit cirkus här, må ni tro. Nu först går mannen iväg. O jag skall försöka få i mig lite frukost snart. Dessutom så var det kallt ute, -3 grader, hua. Allt är igenfruset, så det lär väl bli att skrapa rutor innan man åker o besiktigar bilen. Inte kul, vare sig rutorna el besiktningen. Men det får ju göras, o det är mitt jobb.

Ha en bra dag :)

9 kommentarer:

  1. Grattis till viktnedgången!

    Jag säljer korten via min blogg, vill man beställa droppar man bara mig ett mail på katarina.soulsister@gmail.com

    Ha det bra trots frosten

    SvaraRadera
  2. Tack :). Aha, då vet jag :). Tack så mycket.

    SvaraRadera
  3. Grattis till 5 veckor och mycket minskning! Fasen vad fort tiden går. Kram

    SvaraRadera
  4. Tack :). Ja, det kan man verkligen säga. Kram

    SvaraRadera
  5. GRATTIS! Enligt svägerskans våg har jag gått ner 2 kg =)

    SvaraRadera
  6. Fan va gött... grattis!!!
    Tiden rinner iväg. KRAM

    SvaraRadera
  7. Heja heja, Linda :).
    Malin: Ja, det känns bra :).
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till minuset. Minus är alltid bra, försovningar mindre bra. Inte kul när sånt händer. Och jag häller med - tiden går så himla fort.

    Kramen i

    SvaraRadera
  9. Tack :). Ja, försovningar är kass!
    Kram

    SvaraRadera