lördag 13 november 2010

Kursat klart, men inte hemma....

Innan jag åkte iväg till kursen meddelade dottern att hon börjat få värkar. Men det var ändå lugnt. Så jag har varit o fortbildat mig, jätteintressant o frågan är hur virrigt det kommer vara första gången man jobbar med de nya reglerna *hihi*. Men det löser väl sig. Hade kontakt med dottern under dagen o när kursen var klar bestämde jag mig för att åka in till henne eftersom hon hade 4 min mellan värkarna. Så nu sitter jag inne hos hene o pratar med barnbarnet som är en riktig liten Emil :). Lintott med knallblå ögon o som älskar att pussas med mormor :). Det är bara att vänta tills det är dags att åka in, blir väl om ett par timmar skulle jag kunna tänka mig. Så nu vet ni vad jag kommer göra ikväll :). Japp, vara Dola o förlösa barnbarn nr 2 :). Ser fram emot det stort. Det var så mäktigt när hennes första föddes. Att vara med o delaktig o ändå få uppleva det hela utan att göra det själv. Låter crazy kanske, men jag tyckte verkligen att det var en härlig upplevelse. Hm, kanske skulle utbilda sig till det?!?!? Idé kanske *hihi*.

Han en riktigt trevlig lördagskväll :)

2 kommentarer: