måndag 15 november 2010

Känner mig som jag flugit o farit idag.....

även om jag eg inte gjort det. Men var inne på AF kl 11 o träffade min coach. Då var där 2 externa coacher som var där på besök för att naturligtvis sälja in sig. Den ena visade sig jobba i NuSkin precis som jag. Jag visste vem hon var, men inte till utseendet, men kunde ju träffa in henne genom vad hon sa när vi pratade. HIHI, hon blev något ställd när jag visste lite om henne som hon inte kunde gissa hur jag kunde veta. O inte talade jag om hur jag visste vem hon var. Fick lite tips av de här två, o deras visitkort, o kanske kontaktar dem när jag inte har min coach på AF kvar om några veckor. Får se.

Sedan var det hem o äta lite snabb lunch. Gick inte så bra att få i sig något snabbt, så det blev lite slarvlunch, inte bra. O så in igen o gå på utvecklingssamtal för sonen. Med tanke på vilken buse han är så var det ju med lite bävan vi gick dit, mannen o jag. Men det var inga problem alls, han behöver lite mer stimulans bara eftersom han redan läser ganska obehindrat. Så nu skall han få läsläxa för att han inte skall tycka det är så tråkigt på de lektionerna. De håller på att gå igenom bokstäver o han kan allihop så han tycker det är lite sådär o tappar ju därför koncentrationen. Så nu får de testa detta o se vad som händer istället. Tror det är bra :).

Sen handla lite o hem o laga lasagne till middag. Gick väl sådär att äta. Nej, jag dumpade inte, men lasagneplattorna var inte lätta att få ner till små små bitar så jag fick lite håll typ i magen efteråt. Inget mer, men det är inte så mysigt. Men men, jag skall inte klaga eftersom jag aldrig får några såna känningar annars.

Imorgon skall jag besiktiga bilen. Bläk säger bara, är helt säker på att den inte går igenom, o jag hatar det. Håll tummarna 10.30 imorgon.

Idag gratulerar jag Linda på skinnytorpets som opades i morse på Sophiahemmet. Allt har gått bra o hon mår bra, skönt att höra :). Grattis Linda :).

1 kommentar: