söndag 27 februari 2011

Tävlingsdags!

Japp, då var det dags för en ny tävling här hos mig. Den här gången tänker jag lotta ut den nya produkten AgeLOC Vitality, som ju är ett tillskott som backar bandet i våra celler o ökar vår vitalitet vad gäller ork, koncentration o sexualitet. Man sover bättre, orkar mer, koncentrationen är högre o prestationen ökar. Man har gjort studier på bl a idrottsmän där resultatet blivit att deras prestationer ökat både vad gäller ork o kapacitet. Både jag o min man har ätit de här sedan början av november o märker stor skillnad mot tidigare. Jag är en riktig trötter vintertid eftersom jag behöver betydligt mer ljus än vad som bjuds den årstiden. Visst, jag är trött ibland men det är en stor skillnad mot tidigare. Mannen säger att han på em fortfarande är pigg o behöver inte pausa som han gjorde innan. Det finns många olika referenser från användare som säger detsamma o det finns de som gått på antidepressiva under många år o som dragit ner dosen till ett minimum efter de börjat med de här. Så nu bestämde jag mig för att jag skulle låta två personer vinna varsin burk. Det är en månadsförbrukning o de allra flesta känner skillnad redan efter en vecka.

Vad ni skall göra för att delta är att skriva en kommentar till det här inlägget. Då får ni en lott. Om ni dessutom kopierar bilden ovan till er blogg o länkar till mig får ni ytterligare en lott. Dragning nästa söndag, om en vecka alltså. Har du ingen blogg men vill vara med o tävla så skriv en kommentar o skriv din mailadress i kommentaren el skicka den på imsavimsas@hotmail.se.

Lycka till :)!

16 kommentarer:

  1. Jag är med, självklart!!! Vill vill vill vinna...

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Först ut :)! 2 lotter till dig :). Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill också vara med, här är min länk:

    http://asa7208.blogspot.com/2011/02/jag-ar-med-och-tavlar.html

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Kul att du vill vara med o tävla. 2 lotter till dig :).
    Kram

    SvaraRadera
  5. Klart jag är med! Behöver pigg-piller! http://zitalena.blogspot.com/2011/02/en-mycket-battre-dag.html

    SvaraRadera
  6. Då får vi hoppas du vinner en burk :). 2 lotter till dig är klara.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag är med och har lagt upp bild med länk också :)
    Jag behöver liksom vinna ;)

    SvaraRadera
  8. 2 lotter till dig, Tvärslå :).

    SvaraRadera
  9. Jaaaa, jag vill vara med. Länkar till dej också, så klart :D
    Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  10. Kul att du vill vara med. 2 lotter är uppsatta på dig :). Detsamma. Kram

    SvaraRadera
  11. Klart Jag är med! ;)

    http://1och0.blogspot.com/2011/03/jag-tavlar-med-imsavimsa.html

    SvaraRadera
  12. Tänkte väl att du skulle vara med :). 2 lotter till dig, M.

    SvaraRadera
  13. De här piggelinus pillrena har jag stort behov av kan jag säga, speciellt nu efter den här flytten! Fy sjutton alltså va sliten jag är.
    Så självklart är jag med och tävlar. Har oxå länkat till dig på min blogg. Inlägget kommer ut 11.45 imorgon. :))
    SUPER KRAMAR / M

    SvaraRadera
  14. Jag är inte avundsjuk alls på dig, Malin. Men det är bra att flytta ibland, så man får gjort sig av med en massa som man inte behöver. Så jag får nog flytta snart ;).
    Du är ju rolig. Tidslägga inlägget.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Men, detta har jag missat. Det är klart jag vill vara med. Ska genast lägga in bild o länka till dig. KRAMIZ

    SvaraRadera
  16. Men Skinny, har du missat det här! Vilken tur att du hittade o hann då :). Två lotter till dig.
    Kram

    SvaraRadera