söndag 6 februari 2011

Dragning i tävlingen


Så var det söndag o dags för dragning i min tävling här på bloggen. Hade alla namnen o deras bloggar/mailadresser på ett excelark som jag skrev ut o klippte i remsor. Sedan fick sonen dra, vilket han tyckte var spännande :). O vinnare blev:


Grattis Ulrika :). Hoppas att du blir nöjd med produkterna. Skicka mig ett mail på imsavimsas@hotmail.se med namn o adress så lägger jag det på lådan.

Så var då den här dragningen över. Det var kul o jag har bestämt mig för att ha tävling igen sista helgen i februari.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Va kul, ser redan fram emot nästa tävling =). Kram

    SvaraRadera
  2. Herregud vann jag!!?
    Jag är stum. Jag vinner ju aldrig.

    Men nu vann jag, vad glad jag är ;)
    Jag mailar dig bums!

    SvaraRadera
  3. Japp Ulrika, det gjorde :). Skickar så fort du mailat adressen :). Kul att du blev glad. Jag skall hälsa sonen detta :).

    O SkinnyT, kul att du ser fram emot tävling igen :). Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till Ulrika! :) Kul... fast ja ville oxå vinna. Ser oxå fram emot nästa tävling.
    Kram M

    SvaraRadera
  5. Grattis till Ulrika! Jag får väl helt enkelt köpa lite av dig istället...hehe..
    Och du, var det 5kamp du hade tänkt dig på uppfarten?? Kan ju bli rätt kul för alla parter... Och du har så rätt. Wiiiiiii - vad gör man inte för att roa familjen!!

    Kramen i

    SvaraRadera