lördag 5 februari 2011

Nån som vill vara med?

Tänkte jag skulle ha en tävling på gårdsplanen här. Vi börjar med simning, 25 m, sedan blir det skridskoåkning lika långt o efter det vänd om o blås tillbaka på skridskorna för att avsluta med simning igen. För den tävlingen är helt möjlig här just nu med tanke på att vattenmassorna har ökat, o inget, säger INGET vatten rinner undan pga tjälen. O isen smälter javisst, men det är ett tjockt täcke, *suck*. O storm är det också, så det är inget skönt ute alls. Vi var ute för att titta efter bil en stund förut men det gick inte att vistas ute utan att tappa andan o blåsa bort, så vi la ner det.

Har fixat Zumba till Wii-et o testat det lite snabbt. Verkar helt ok, så jag får väl ta o köra det som träning ett tag. Men det är inte lätt att kordinera rörelserna o samtidigt ha kontrollerna i händerna *hihi*. Sonen tyckte det var kul kan jag tala om, både att köra det själv o att titta på mamma ;). Det gäller ju att roa familjen *haha*.

Bara ett apropåinlägg ;). Ha det.

3 kommentarer:

  1. Japp, jag tar emot beställningar. Maila mig vad du önskar och till när

    katarina.soulsister@gmail.com

    kram Katarina

    SvaraRadera
  2. jag kan vara med på simningen, men skridskor har jag inte åkt sedan småskolan... :) ha en skön söndag! kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh zumba låter kul.. kan du inte be ngn i familjen att filma dig när du håller på så får ja se sen. :)))))
    Kram på rej vännen

    SvaraRadera