torsdag 10 februari 2011

När vänner förgyller ens dag!


Idag vaknade man då till snö igen. O jag är så trött på snö nu så jag nästan kräks när jag ser den. Så starten på dagen var ju sådär. O inte blev det bättre när jag klev ut för att köra sonen till skolan o den förbaskade snön var ganska blöt :(. Gick snabbt o handlade när jag lämnat honom o när jag kom ut från Coop så har snön börjat komma på tvären dessutom o blivit väääääääääääääääääldigt blöt, minst sagt. Usch o fy! Nåväl, åkte hem o körde lite zumba, hängde upp en maskin tvätt o slängde i en ny. O sen mer el mindre iväg igen för att hämta sonen. Stannade då vid brevlådan o tog posten. O bland alla tråkiga räkningsbrev, reklam o tidningar är det ett fyrkantigt kuvert som sticker ut från de andra. Fyrkantigt, fint papper, svagt crémefärgat o adresserat till mig :). Nyfiken? Japp, självklart, så jag var ju bara tvungen att öppna direkt. Till saken är att det var lite tjockt också. O när jag öppnar det så får jag upp följande kort:




Så jättefint! När jag öppnade det så är det från goa, goa Srapmoster. Jag blev så glad så tårarna rann. Jaja, jag är en riktig bölfia, jag vet ;). Men det var dessutom en så fin skriven text inuti, så det var bara kört. Men det var glädjetårar, jag lovar I. Tack så jätte, jätte, jättemycket! Du är en så go o omtänksam person. Det här var precis vad jag behövde den här tråkiga dagen. Den har gått mycket bättre efter detta :).

Varit på simskoleavslutning med sonen o innan dess hos skolsköterskan med honom för en kontroll som de vill att man gör. Han fick godkänt, o vuxit hade han också en bit, som ju synts på alla kläder *suck*.

I morgon är det demojobb igen. Hoppas det går lika bra på det här som förra veckan :). Har fått mail från huvudkontoret i veckan o det var så positivt så jag blev alldeles generad. Har också fått positiv respons från säljaren o från Dr Oetker, som jag demar för :). Så nu har jag ju lagt ribban högt. Hoppas inte det blir snöstorm imorgon så folk inte vågar sig ut. För då blir det ju inte så bra. Håll tummarna för mig imorgon.

O än en gång Scrapmoster: TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR DET UNDERBARA KORTET.

Ha en fin kväll!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Jag fick också ett kort i lådan idag, nästan likadant som ditt (se bild på Facebook och bloggen i morron bitti). Blev SÅ GLAD!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint kortet är... såna saker är så härliga att få (vara med om), att helt ovetande få saker som livar upp hela dagen och gör den lättare..
    Härligt!!

    SvaraRadera