fredag 11 februari 2011

Ändrade planer idag.

Blir inget jobb idag. Varför? Ja, jag är inte sjuk iaf, som tur är :). Nej, min Emmi bestämde sig för att valpa idag så det var bara till att ringa o sjukanmäla sig. Ja, el sonen då ;). Kände att jag kan inte säga till dem att jag är hemma för att förlösa valpar, så det fick bli en liten vit lögn. Lova att inte avslöja mig nu ;). Hon skulle kolla med butiken om de ev ville ha demot imorgon istället, o då är det ju inga problem.

Ännu så länge har det kommit 3 valpar. 2 tikar o en hane, hanen är svart, en tik är också svart o en är gul :). Får se om där ev är en till. Kan vara så, o det hade varit en alldeles lagom kull, tycker jag :). Lagom stora o hungriga är de dessutom. Så nu väntar jag bara o får se vad som händer. O slänger mig i soffan emellanåt, för sömn har det inte varit mycket av inatt, även om valparna är födda nu på morgonen.

4 kommentarer:

  1. Vad spännande! Vill se bilder :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer :). Men de är ju inget att se nu eg, men jag lovar. Jag har fotat.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Varsegod min vän!!! Alltid roligt att förfylla tråkiga dagar med nått annorlunda.

    Vill också se puppisarna!! Fröken J också! Hon älskar ju som bekant hundar i alla former.

    Kramen i

    SvaraRadera
  4. Ah.. på min födelsedag och allt! :))

    SvaraRadera