söndag 20 februari 2011

Valpbilder

Jag lovade ju lite valpbilder i går kväll. Men jag kan tala om att min energi hade frusit till is el nåt. För när jag kom hem var jag bara helt slut. Visserligen var det en mycket lugnare dag i Varberg igår, men luften tog liksom slut. Så nu kommer bilderna istället. Emmi har ibland en ganska skön inställning till det här med att mata sina små. O lägger sig på rygg o så får de fixa var o hur de skall komma till maten ;). Bilderna är klickbara för större bild.


De har vuxit en del på en vecka om man ser till hur stor plats de tar vid mjölkbaren.

Nedanför visas lite olika sovstilar hos dem. För de varierar från gång till annan :).





Posted by Picasa


 




6 kommentarer:

  1. Vilka söta små nyätna varelser ;)

    Man blir nästan sugen på en valp. Men det brukar gå över när man slutar se på dom ;)
    Jag har två katter. Det räcker!
    ;)
    Jättesöta var dom.

    SvaraRadera
  2. åhhh, såger bara ååååhh så söta <3

    SvaraRadera
  3. Å vilka härliga bilder! Är ju inte så förtjust i hundar men till och med jag smälter :) Kram

    SvaraRadera
  4. Man blir sååå sjuk alltså.. alltså på att bara gosa ihjäl sig med dom underbara små knytena.
    Man smälter totalt när man ser bilderna!! KRAAAM

    P.s. Japp allt är klart me alla papper osv idag, men det har du väl sett på min blogg redan. :) D.s.

    SvaraRadera
  5. *haha** vilka härliga små korvar!

    ...men jag säger som Ulrika, suget efter en valp tar slut när man slutar titta på dem. Jag är också kattmänniska. ;)

    SvaraRadera