onsdag 1 december 2010

Klart :)

Ja, då har det varit intervjudags igen :). Jag kan väl säga som så att jag nu har varit på de två ytterligheternas jobbintervjuer *hihi*. En som har massor av frågor, enl frågemall typ, o en som var mer personlig o utan papper o penna hos någon av de tre som intervjuade. Har inte hört något från de andra idag, vilket jag är glad för eftersom jag ville gå på den här intervjun först. Jag talade om för dessa att jag varit på intervju o kommer få besked som nu i veckan. Vad är då detta jag sökt? Jo, en kokersketjänst på halvtid på en fri förskola :). De lagar all mat själva, vilket ju inte är så vanligt tyvärr idag. O det skulle vara en dröm att få jobba med något sådant. De bad mig berätta om mig själv, min bakgrund osv. Två av de tre hade läst mitt personliga brev o tyckte att det var ett trevligt skrivet brev o det var ju kul att höra.

Föreståndaren, som var med, blev lite stressad av att jag berättade om att jag skulle få svar redan den här veckan från det andra, o bad mig ringa o tala om hur det gått. Min känsla är väldigt positiv, o jag hoppas att jag kunde förmedla en positiv bild till dem alla tre. Jag hoppas verkligen att det går bra här :).

Annars var det skridskoåkning med sonen. Han har aldrig stått på ett par skridskor o tyckte det var lite scary först men efter en halvtimme var det jättekul. Så nu skall han bli hockeyproffs, imorgon ;). Vad härligt det är med ungar. Så lätt allting är *hihi*.

Imorgon skall jag åka till Stockholm o ha en presentation för mellan 10 o 15 pers. Sedan åker jag vidare upp till Bollnäs på kvällen o tillbringar helgen där för att ha en kurs för ca 30-40 pers på lördagen :). Skall bli kul att träffa allihop där uppe igen. O på lördag kväll skall A o jag åka o hälsa på min guddotter o hela hennes goa familj. Det var längesedan så det skall bli jättemysigt :). O på söndag åker jag tåg hem igen. Hoppas inte jag fryser ihjäl bara, de har ca -24 grader däruppe. Jag har tagit fram pälsen o understället *hihi*. Hoppas det räcker bara, så som jag fryser hela tiden. Datorn är med så det kan bli några rader ev när jag är däruppe om det hinns med.

Ha en fin helg annars :)
Kram

8 kommentarer:

  1. Härligt! Hoppas du får detta som du vill nu då. Spännande värre.

    Om jag inte minns rätt - din son är rätt lik dig eller hur??? Jättesöt verkligen. Och tänk om livet kunde vara lika enkelt för oss vuxna som det är för våra små...tänk va...

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Hihihi, ja detta är ett drama ;).
    Njaej, jag vet eg inte. Han är väldigt lik sin storasyster när hon var i hans ålder, o hon har nog inte varit lik mig eg. Men en del säger att de är lika mig båda två. Ja, det är inte lätt det där. Men tack säger jag, för han är söt ja, även om jag nu är partisk *hihi*.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaaa gud så spännande detta är :))Önskar dig en bra resa och hoppas du överlever kylan osv.

    KRAMAR gäddhänget M
    :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt går bra för dig och att du får det jobb du vill ha. . =) Håller alla tummar och tår för din skull..=)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får jobbet du vill ha! Ha en trevlig helg i Stockholm, vad är det du skall göra där? Kram

    SvaraRadera
  6. Lycka till med jobbet.
    Vill bara säga att jag gillar din blogg.
    Gjorde själv en GBP-op den 5/10, och läser glatt alla bloggar jag hittar. Visst är det spännande.
    Ha det gott// Vivi

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna :) titta gärna in i min blogg också! :)

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får jobbet!

    Vill du köpa snögubbar maila mig på ulrikasyr@live.se

    Kram!

    SvaraRadera