torsdag 30 december 2010

Däckad :(

Idag har jag legat hela dagen :(. Skrev ju att jag mådde illa igår, o inte har det varit bättre idag. Så idag har jag legat i soffan hela dagen. Inte gjort ett skapandes något :(. Vet inte vad som är fel, men fel är något *suck*. Tur man inte skall iväg någonstans som är inplanerat imorgon. Matmässigt har det inte varit någon ätardag precis. En skål med fil i förmiddags o sen på eftermiddagen en knäckemacka med ägg, men ägget hoppade jag över efter en skiva. Blir väl att avsluta dagen med lite fil o blåbärspuré eller annat smaskigt *suck*.

Ha ett gott slut.

4 kommentarer:

  1. Åhh usch... önskar dig oxå ett gott slut och ett riktigt riktigt GOTT NYTT ÅR! Super KRAM fr Mallanbrallan :)

    SvaraRadera
  2. När jag mår illa och inte har någon matlust är det bara en sak som gäller: protein. Igår mumsade jag rostbiffsskivor på vägen hem från affären, och det sätter fart på systemet med en gång. Prova med lite kyckling eller något. Nu har väl illamåendet gått över, det är jag som är så jäkla sen med att kommentera...

    SvaraRadera
  3. Nja, det är lite till o ifrån med det hela. Hjälper inte med protein, så det är väl någon liten elak bacillusk som hittat hit *suck*. Men jag kan ju äta så det är inte riktig magsjuka iaf.

    SvaraRadera