lördag 22 oktober 2011

Utmaning 2

Fick för ett litet tag sedan en utmaning av goa Lena som jag inte svarat på, sorry. Så nu är det dags eftersom det finns lite mer tid i livet igen :). Så här ser den ut:

Instruktioner: länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggare

1. När ingen ser eller hör mig… det är ju väldigt sällan men då passar jag nog på att sätta mig ner o bara ta det lite lugnt, läser, surfar el något annat...
2. Jag går aldrig hemifrån utan… plånbok, mobil, nycklar o mitt galvaniska spa.
3. Min blogg heter som den gör för att jag… är en vimsmaja som emellanåt inte vet vad jag håller på med. Har använt det som nick i mer än 10 år, så det var ganska naturligt.
4. Om jag vågade skulle jag… hmmm, den var inte lätt. Men kanske skulle vara att åka på en kryssning. Jag är så jädrans rädd för båtar o att det skall blåsa så ni kan inte ana. Men det hade varit häftigt.
5. Om tio år kommer jag att… jobba som kock, kanske på någon förskola el i ett provkök för närproducerad mat.

Jag skickar denna utmaning vidare till
Ja, det är ju den svåra biten det här.... Men det får bli
Hea
Ankanplankan
M
Åsa
Ulrika

Får se om någon antar utmaningen :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar