tisdag 25 oktober 2011

Resultat mm

Jag är ju med i Ankanplankans o Heas utmaning som började för en vecka sedan. Som jag sagt tidigare så har det varit väldigt lite ordning på saker o ting i mitt liv, så det började ju inte så bra precis. +2 hg har jag sen förra veckan, *mooooorrrrrrr*. Men synden straffar sig säger man ju ;). Så nu är det bara att bita ihop o ta tjuren vid hornen o sluta upp med allt slarv, så är det bara! För nu jäklar! Ordning o reda, hahaha, eller hur?! Imsavimsa är mitt namn, o det är det inte för inte *hihi*. Men nästa vecka så blir resultatet ett annat, helt klart :).

Har också hunnit med att ansöka om CSN, så är det gjort. Ansöker bara om bidragsdelen, för jag vill inte ha något lån på bara ett år. O med tanke på vad jag haft för inkomst innan så skall vi klara oss på det, hoppas jag. O med det schemat som vi fått, om det inte förändras, så kommer jag kunna jobba lite också, så det kommer helt klart gå bra :). Är mindre orolig för pengarna än för studerandet *hihi*.

Sonen är hemma idag också, så Wii:et går varmt ;). Men han gör en del annat också, som lite matte o läsning, som tur är. Måste bara avsluta med en liten söt grej. Han har egen mail, mycket för att han skall skriva, o där mailar han mest med sin storasyster. Hennes mail avslutas väldigt ofta med: Skickat från min Iphone. O när jag läste ett svar han fått från henne ser jag hur han avslutat sitt mail: sikat från mammas samsun. O det är INTE han som skrivit det, nejdå. Sen att jag haft min telefon på mig hela tiden, det är en helt annan sak :). Sötnöt :).

6 kommentarer:

  1. Men så jäkla kul med utbildningen, klart att du skulle komma in!! ;)
    Du kommer fixa det där galant!

    SvaraRadera
  2. MMMOOORRRR blev 0.1 UPP för mig med, FAAAAN. Men nu KÖÖÖÖÖRRRRR VI!!!

    SvaraRadera
  3. Fasen vad bra det går för oss, Annika ;).

    SvaraRadera
  4. Grattis till din skola:)
    Jag är så glad för din skull !!
    Nu kämpar vi vidare med utmaningen
    kramizar

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt att ha kommit in på utbildningen! Härligt härligt. Bakslag i viktnedgången har väl så gott som alla som försökt sig på något dylikt. Ta tjuren vid hornen, på det igen så ses vi i Heas utmaning!

    SvaraRadera