lördag 22 oktober 2011

Oj, vad har jag gjort nu?!

Jag har hoppat på en utmaning, el är det två, jag vet inte riktigt ;). Kan väl säga att den här veckan har hjärnan totalt stängt av, så när jag läser inne hos er vet jag inte riktigt vad jag läser. Hjärnstress kanske, el vad det nu kan vara. Oops, tråden tappades ;).

Jag läste inne hos Ankanplankan om en utmaning som hon o Hea skulle ha, så jag gick med. För jag har ju några kilo kvar innan jag är nöjd, o det känns lite trögt just nu. Jag har tappat spåret lite kan man säga. Utmaningen går ut på att uppge det man vill gå ner fram till julafton o träna två gånger/vecka. Jag har sagt att jag skall gå ner 6 kg till julafton, o det borde ju inte vara någon omöjlighet. Men om man ser till snabbheten i neråtgåendet just nu så lär det väl vara till nästa år som gäller ;). Men mycket handlar ju om, i mitt fall iaf, att få in rutinerna i ätandet o drickandet igen, o inte slarva med maten. O så komma igång med träningen igen. Jag har ju faktiskt ett träningskort hos Actic som jag både kan använda för gymträning o simning, o det kan ju vara dags att använda det nu igen ;). Vill någon mer vara med så gå in hos någon av tjejerna o anmäl er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar