söndag 27 mars 2011

Mars tävling!

Då var det dags för ny tävling igen. Den här gången tänkte jag lotta ut ett paket av två hårprodukter, eftersom jag vet att många som opererats har problem med att tappa hår. Jag tappar lite, men inte speciellt mycket, o vet inte om det beror på att jag använder de här produkterna el om jag helt enkelt inte gör det bara. Vet iaf att det är jättebra produkter som verkligen jobbar på det de skall. Du kan läsa om dem här nedan. Det är alltså ett paket bestående av ett djupverkande schampo och en hårmask. Båda två är dessutom bra för dem som har hårbottenproblem, som t ex psoriasis o mjälleksem.

Vare sig det kommer oväntat eller är genetiskt ofrånkomligt, kan en försämring av håret kännas som början till slutet. Istället för att se på och oroa sig, varför inte göra något aktivt istället och skydda håret för framtiden? Med patentskyddad teknik förstärker Nutriol® Shampoo vitaliteten i hår och hårbotten för ett livslångt resultat. Nutriol Shampoo innehåller Tricalgoxyl®, ett kliniskt bevisat verksamt sjögräsextrakt utvecklat vid ett europeiskt laboratorium. Utvecklat för att remineralisera hårbotten och fukta håret hjälper Nutriol håret att kännas och se fylligare ut. Genom att återställa livskraften till hårbotten ger Nutriol dig vapnet för att slå tillbaka.
 
 
Denna djuprengöring ger viktig fukt genom att tränga in i hårstråna och tredubbla dess styrka. Hårinpackningen innehåller CS7, en innovativ mjukgörare som förseglar hårstrånas fjällskikt och förhindrar kluvna hårtoppar och hår som går av. Håret blir blankt och lätthanterligt upp till sju dagar.
Du tävlar genom att skriva en kommentar hos mig om att du vill vara med o tävla. Det ger en lott. Du kan få två lotter genom att kopiera in en av bilderna (el båda) i din blogg o länka till mig. Skriv då i kommentaren att du länkar till mig. Dragning blir det nästa söndag kväll, 3/4 alltså.
 
Lycka till!
 

19 kommentarer:

  1. Jag är med! Självklart!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. 2 lotter till dig, Scrapmoster :).

    SvaraRadera
  3. Jag är med! Här är länken: http://zitalena.blogspot.com/2011/03/snart-blir-det-tavling.html

    Kram

    SvaraRadera
  4. 2 lotter till dig, Lena :).
    Kram

    SvaraRadera
  5. I´m in igen.. :)

    http://1och0.blogspot.com/2011/03/jag-tavlar-med-imsavimsa_29.html

    SvaraRadera
  6. Jag är med också ;)
    Länkar här: http://mammamormormanniska.blogspot.com/2011/03/tavling-hos-imsavimsa.html

    Kram

    SvaraRadera
  7. Kul att ni vill vara med o tävla den här gången också :). 2 lotter vardera till er, M o @ngie :)

    SvaraRadera
  8. Då var en lott uppsatt på dig, Systerlyster :).

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med, en lott:)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. ...nu hade jag tid att även länka genom bilderna, så ytterligare en lott tack :)

    SvaraRadera
  11. Annelie, en lott till dig :).
    Systerlyster, en till dig :).

    SvaraRadera
  12. Tja varför inte, men jag vinner ALDRIG nått :-)

    http://ankanplankan.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  13. ankan, det har de sagt som vunnit vid mina tidigare tävlingar också, så då är ju oddsen goda nu ;). En lott till dig :).

    SvaraRadera
  14. Och nu är bilderna upplagda :-)
    //Kram ankanplankan

    SvaraRadera
  15. Då är två lotter dina, ankanplankan :).
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hejsan!
    Jag vill också gärna vara med!Har efter Min Lilla stroke fått problem med både hår o hud och testar mej fram med alla möjliga preparat! så jag chansar på att vinna dessa! Tar bilderna med mej o länkar till dej!
    ha en fin Dag!
    Lisa

    SvaraRadera
  17. Jag vill självklart va med :) jag tappar massa hår efter min GBP :( hälsning sanna

    SvaraRadera
  18. Lisa: 2 lotter är uppsatta på dig.
    Sanna: 1 lott till dig.
    Kul att ni vill vara med o tävla :)

    SvaraRadera