fredag 11 mars 2011

Jaha, ytterligare ett år.....

Idag har jag jobbat o demat pizza o sålt som bara den, ca 350 pizzor sålda :). Känner mig ganska nöjd med prestationen. Synd bara att man inte har provision bara. Rätt som det var när jag stod o slicade upp bitar så hörde jag bara hur någon sjöng. Tittade upp o där stod min faster o hennes väninna o sjöng för mig. Japp, fyller år idag, men inte förväntade jag mig att de skulle sjunga i affären för mig precis, hihihi. Ja, så då får man lägga till ytterligare ett år. 48 år. Herregud, om två år fyller jag 50! Neej, jag som inte känner mig som en dag över typ 30 eller så. Jaja, det är bara att gilla läget. Håller på att bli gammal, så är det bara.

Tittade ni på Kalla fakta igår då? Det gjorde jag o jag vet inte riktigt vad jag skall tycka. Kändes väldigt vinklat tycker jag. O visst får en del komplikationer, men att skinnet inte hinner med när man går ner 50 kg anser inte jag vara en komplikation. Sen tycker jag att det borde vara samma regler överallt för att få plastikop, o även för gbp, men det verkar omöjligt att få till stånd. Jaja, jag tyckte inte programmet var det bästa iaf, så kan man väl säga.

Nu sitter jag bänkad i soffan o har tittat på Let's dance o ätit en mixad fisk- o skaldjurstallrik :). Rökt lax, räkor, skaldjurspaté, löjrom (från Kalix ;)) laxbakelse o skagenröra. Låter ju jättemycket när man säger så, o jag orkade äta upp hälften så det blir lunch imorgon också :). Blir lite jordgubbar o en bit chocolate mud cake till efterrätt ev. Har inte bestämt mig om jag orkar det eg.

Sov så gott alla glada :). För det skall jag göra om en stund, när röstningen är klar i Let's dance.

5 kommentarer:

  1. Får gratulera i efterskot..=) Hoppas dagen var bra =)

    Jag tyckte oxå kalla fakta var snett vinklat men samtidigt blev jag väldigt frustrerad över det. . Då det kändes att vissa personer inte var tillräckligt förberedda mentalt. . Psykologhjälp finns att få. . det är synd att det var så för det finns faktiskt de som är nöjda med opererationen . .

    Hoppas du får en bra helg..=)
    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack :). Japp, lugn o skön, iaf på kvällen ;).
    Ja, tror ändå att övervägande delen av opererade personer är nöjda faktiskt.
    Detsamma till dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. A fasen jag missade programmet men ska kolla upp det på tv4 play för det har de väl ??...

    Men jag tyckte reklamen jag såg var bara den vinklad så det skulle ju inte göra mig förvånad direkt om programmet i sig är det också.

    Kramen i

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott och jag antar att du inte ville ha pizza till födelsedagsmiddag! :) Låter bättre godare med skaldjuren!

    SvaraRadera
  5. Tack :), M. Nej, det stog jag gärna över :). Men skaldjur älskar jag :). Alla sorter, utan ostron. Så det är ofta på bordet hos oss :).

    SvaraRadera