söndag 6 mars 2011

Dragning i bloggtävlingen

Så var det söndag kväll o dags för dragning i bloggtävlingen. Den här veckan lottar jag ju ut två vinster, två burkar ageLOC Vitality. Tyvärr så när jag skulle skriva ut listan på deltagarna så la naturligtvis skrivaren av. Ingen färg! Så det var till att sätta sig o skriva för hand. Sonen hjälpte till att dra den här gången också. O vinnarna till varsin burk Vitality är:



och

Posted by Picasa

Grattis till er båda :)! Skicka mig ett mail på imsavimsas@hotmail.se så skickar jag vinsten imorgon.

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ varför var det inte mitt namn? :) Grattis till Inger och Åsa!! Hoppas du har ny tävling snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Jadu Lena, jag får fråga sonen varför det inte stod ditt namn ;). Ja, sista helgen i mars blir det igen, har jag tänkt :).
    Kram

    SvaraRadera
  3. JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAAAAACCCKKKKK!!!!! Jag blir SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad. JAg vinner ju aldrig... Tusen tusen
    tack!!

    Å den kom fram idag. Ska läsa om det nu ikväll och börja använda imorgon.

    KRAMEN i

    SvaraRadera