söndag 30 januari 2011

Tävling!

Nu kände jag för att ha en tävling här på bloggen. Bara för att det är så lite som händer i vintermörkret. Så det är inget med antal besökare el något sådant, utan bara för därför :).

Vad kan ni vinna då? En vinnare får två produkter från Nu Skin. En härlig Body Lufra som är en kroppspeeling för att få bort döda hudceller från kroppen. Gör att huden känns mjuk o len efter användandet. Används som duschkräm en/ett par gånger i veckan. Den innehåller valnötskärnor som peelar o Aloe Vera som återfuktar huden.

Efter en sådan omgång på kroppen behöver den smörjas in o i vinsten ingår också en Baobab Body Butter. Den innehåller sheasmör bl a som gör att kroppen får mycket fukt. Luktar underbart, lite som en svag vaniljdoft på den. Den innehåller mycket E-vitamin som gör att torr hud, även extremt torr hud, mår väldigt bra. Många med eksem o psoriasis älskar den här krämen eftersom de får en mjuk hud i stället. Baobab är ett träd i Afrika som innehåller upp till 120.000 liter vatten. Alltså ett väldigt viktigt träd eftersom de kan få vatten från det. Tyvärr växer det i regnskogarna o som många vet så skövlar man ju dessa. Men varje gång det köps en sådan här burk så planterar Nu Skin ett nytt träd nere i Afrika. Det tycker jag är jättebra iaf.


Har fått hämta bilderna eftersom batteriet på kameran naturligtvis la av när jag skulle starta den. Men så här ser produkterna ut. 

Hur gör ni för att vinna då? För en lott skriver ni en kommentar hos mig om att ni vill vinna. För två lotter lägger ni en bild på någon av produkterna i er blogg o länkar till mig. Skriv i er kommentar om ni länkar :).  

Om du inte har en blogg kan du ändå vara med o tävla. Skriv en kommentar o skicka mig ett mail med ditt namn o gärna vad du skrev i kommentaren på imsavimsas@hotmail.se, så är du med.

Dragning kommer jag att ha nästa söndag, 6/2, på kvällen.

Hoppas att ni vill vara med o tävla.

Lycka till!

25 kommentarer:

  1. Självkart vill jag vara med och tävla, min hud är så torr att den kan användas som fnöske, haha och jag har ännu inte hittat någon prodikt jag är helt nöjd med...

    Självklart länkar jag till din tävling med.
    http://mammamormormanniska.blogspot.com/2011/01/tavling.html

    Så 2 lotter blir det för min del.

    P.S.
    FINA PRISER I DIN TÄVLING :)

    SvaraRadera
  2. Angie: Kul att du tycker det o vill vara med o tävla :). 2 lotter sätter jag upp på dig.

    SvaraRadera
  3. Jag vill också vara med och tävla och här har jag länkat: http://zitalena.blogspot.com/2011/01/jag-vill-vinna.html

    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul med tävling, och självklart vill jag vara med ;-)
    Har länkat till dej från min sida( tror jag, hoppas jag,)
    Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tar gärna en lott:) Härlig vinst!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    Vill du ha ett mail också?

    SvaraRadera
  6. Jag vill inte bara var med - jag vill vinna också!! hahahaha...

    Fin layout förresten, blir glad av den.

    Kramen i

    SvaraRadera
  7. Hej! Det här är Gun, Lenas mamma. Min hud är gammal och skulle nog uppskatta lite mums-mums, därför vill jag gärna vara med i dragningen.

    SvaraRadera
  8. Hej! Klart jag vill vara med!! Jag kommer att lägga in bilderna i min blogg och länka till dig.

    KRAMIZ

    SvaraRadera
  9. Hej o hå, så kul att det finns några som vill vara med o tävla hos mig :). Det här är ju nytt för mig, så det är lite spännande att se om det skulle bli några. Man vet ju aldrig ;).

    Lena: 2 lotter är uppsatta på dig :). Kram

    Vivi: Det fixade du galant :). 2 lotter till dig också. Kram

    Caroline: Du behöver inte skicka något mail :). Kul att du gillar vinsten. En lott till dig är uppsatt.

    Scrapmoster: Den som lever får se ;). Större chans om du länkar. Men 1 lott är fixad i ditt namn :). Tack. Gillade den direkt när jag såg den :). Kram

    Gun: Kul att du vill vara med :). Då håller vi tummarna nu då :). 1 lott till dig.

    Hoppas att jag fått allt rätt nu. Hojta till om det är någon som jag gett fel antal lotter.

    SvaraRadera
  10. SkinnyTorpet: Snabbt fixade du det :). Så 2 lotter till dig. Kram

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jag heter Mikalea 25 år och kommer från Småland närmare bestämt utanför Nässjö. Har själv gjort en gbp operation och på så viss lyckats hitta din blogg :) Min kropp är totalt uttorkad så därför skulle jag verkligen behöva lite hudvårdsprodukter:)

    Har lagt upp din länk och bild i min blogg: http://mikaelahopstadius.blogspot.com/

    Roligt med tävling!
    Må så gott :) Mvh Mickan

    SvaraRadera
  12. Mickan: Kul att du tittar in hos mig :). 2 lotter är uppsatta på dig.

    SvaraRadera
  13. En lott tar jag gärna;)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. En lott är uppsatt på dig, Annelie :). Tack för ditt besök.

    SvaraRadera
  15. Två lotter denna väg, vilken hälsokur i vinterkylan åt min torra hud, det skulle kännas så lyxigt i och efter duschen! Har länge varit nyfiken på NuSkin eftersom de ska vara helt naturliga och så bra för extremt torr hud, vilket både jag och min dotter har. Hoppas vi har turen med oss och får möjlighet att prova :)

    Länken: http://frusvensson.webblogg.se/tavling/2011/january/jag-tavlar-hos-imsavimsas-tankar-om-tva-produ.html

    Ha en trevlig vecka!
    Hälsningar Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Kvällning brüden!

    Nu tävlar även jag om lite goa krämer.. jag har både länkat och lagt ut bilder. :-)

    Scrapmoster, nu är det min tur att vinna! Stand back! ;-)

    http://1och0.blogspot.com/2011/01/jag-tavlar.html

    SvaraRadera
  17. Såså tjejer, inte bråka nu ;).

    Två lotter är uppsatta på er, Andrea o M :)

    SvaraRadera
  18. Hohoo! Jag är med och tävlar, två lotter tack! Jag länkar både till tävlingen och din blogg (permanent) från min blogg.
    Hälsningar, Systerlyster :)

    SvaraRadera
  19. Hej, Systerlyster, o välkommen till mig :). 2 lotter är uppsatta på dig :).

    SvaraRadera
  20. Så klart jag oxå vill vara med och tävla, ja menar vem vill inte det när det gäller dessa braiga produkter. :)
    Se här:
    http://malladelicious.blogg.se/?tmp=01144211

    KRAMAR fr stackars laptop´s lösa mig

    SvaraRadera
  21. Klart att du får vara med. Så 2 lotter är uppsatta på dig :). Kram

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med. Jag har länkat i högra spalten och jag är ju följare redan så jag kan inte följa mer än jag gör ;)

    Låter intressant med produkterna, jag har ju psoriasis och har aldrig hört talas om dessa.
    Jag håller tummen.

    SvaraRadera
  23. Ulrika, du har missat något kan jag säga. Men de har inte kommit så högt upp som till dig ännu, produkterna ;). Vi får göra nåt åt det :). Men två lotter är uppsatta på dig.

    SvaraRadera
  24. åh va kul med en tävlig!! klart jag vill va med och BEHÖVER verkligen fräscha upp kroppen efter den här graviditeten.
    Måste berömma dig för din fina viktminskning....hejahejaheja.

    kramar Jenny

    SvaraRadera
  25. Hej Jenny. Kul att du vill vara med o tävla :). 1 lott är uppsatt på dig. O tack för berömmet :).
    Kram

    SvaraRadera