fredag 14 januari 2011

Fick ett vadderat kuvert idag....

Och det händer ju liksom inte varje dag. Nyfiken, jag? Å inte, bara väldigt intresserad ;). Så naturligtvis var jag tvungen att öppna det med en gång, för ja, det var adresserat till mig. Vad var det i det då? Jo, det här:

Hahaha, rätt person, eller hur?! Jag som innan min op skulle jublat för ett sådant kuvert kände mest "jaha". Varför jag fick den? Jo, för jag öppnade Marabous julkalender o där hade jag tydligen skrivit i om att få testa den nya smaken Marabou Mango. Ja, jag har testat en ruta. O jag kan säga att det räckte o blev över. Herregud så söt den var! Nope, mjölkchoklad med mangosmak var inget för mig alls. Hade kunnat tänka mig att den smakat bättre om det var mörk choklad i den kombinationen faktiskt. Men men, den var ju gratis *hihi*.

Nu vidare tittande på Let's Dance :). Ha en trevlig fredagkväll!

5 kommentarer:

  1. Ja det lät väl inte som den bästa kombination direkt. Vad var det för demoföretag? Blir ju inte alls nyfiken..... Det där med demo verkar passa dig perfekt...

    HA en härlig helg min vän!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Action People är det jag skall dema för. Tja, jag vet inte om det passar men det finns dem som säger det ;). Men jag vill helst hålla på med min hudvård eftersom det växer o de har jättebra produkter. Så jag skall jobba på med det också, o sätta fart ordentligt med det. Bredda min marknad igen :).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har sett den där oxå men tvivlat på att det skulle vara en god kombination. Älskar ju mango och choklad men som sagt jag har inte trott på denna smak så nu fick jag ju även från dig att det inte var gott.
    :) Ja eller hur var t shirten rolig som ja köpte .... :) kul du såg den. :) Kramar M

    SvaraRadera
  4. Jag har också jobbat med olika demo, alltfrån salamikorvar till kattsand! Superkul och lärorikt och så träffar man så många positiva människor!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, det är kul. Jag har ju demat för ett o samma företag, samma produkt hela tiden, under några års tid, o det har varit bra. Så det blir säkert bra :).
    Kram

    SvaraRadera