söndag 20 november 2011

Skit skit skit!

Min tvättmaskin har rasat. Den tvättar bra ända fram till centrifugeringen. Då drar den igång men slutar direkt :(. O just nu är ekonomin inte i det läget att köpa en ny *suck*. Så jag har fått tvätta hos pappa, för han har både tvättmaskin o torktumlare i lägenheten, så det funkar ju bra. O han bor inte så långt bort, typ 7 km, så det är ok, även om det inte är helt smidigt. Som jag sa så var ju pappa på sjukhus, så jag har bara varit där o slängt in en maskin o torkat den klara. Men så när jag var där i kväll så kom bara allt över mig att han faktiskt är jättesjuk, o ja, jag vet att man inte har sina föräldrar i evighet, men på något sätt så har jag förträngt att han faktiskt är så dålig som han är. O när jag var hos honom i fredags så var han så jättedålig o så rörig pga hög morfindos så det var liksom inte han som var där. O nu kom allt ikapp mig när jag var i hans lägenhet o jag bara började storgråta. Fy fan säger jag, vad jag hatar cancer, o vad jag hatar att han skall behöva må som han gör. För han sa till mig igår att han mådde så dåligt, mentalt, av det här. O det är inte likt honom att säga sånt. O på något sätt kändes det som att han kanske inte kommer komma hem igen. Hoppas att det är en villfarelse bara o att han verkligen kommer hem o får må något bättre än nu iaf. 

O på det här så läser jag då att Lasse Brandeby gått bort i natt. November verkar vara en riktig skitmånad verkligen. Kan vi ta o radera den?! NU! November är verkligen skit, mörkt o trist, blött o grått, kallt o blåsigt, en månad jag absolut kan vara utan. Det slog mig alldeles nyss att min dotters pappa gick bort samma datum som min mamma dog, 3 november, fast hon för 6 år sedan. O just nu saknar jag henne jättemycket. 

Imorgon skall jag göra en grej för att se om jag kan få bort den jäkla magen. Är så trött på skinn o mage, det är eg bara den som stör mig nu. Så jag skall göra en laserbehandling på den för att se om det kan funka att få bort fettcellerna. Har en kompis, el rättare sagt två, som gör såna här behandlingar o nu skall jag testa det har jag bestämt mig för. Båda två säger att de som de har behandlat har minskat många cm där de behandlats så det är ju värt att testa. Dessutom så "smälter" fettcellerna bort av behandlingen o kommer inte tillbaka. Så japp, det är lite spännande att se om det funkar. Första behandlingen har jag i morgon fm, så då styr jag kosan till Borås, där hon har salong som håller på med det. Håll tummarna för att det funkar nu. Jag behöver något positivt i mitt liv just nu, även om skolan är jättepositiv. Men jag menar med mig själv, om ni fattar vad jag menar?! 

2 kommentarer:

  1. *kram**




    (hoppas behandlingen var bra!?)

    SvaraRadera
  2. Tack. Japp, 3 cm borta känns ok på en behandling :). Kram!

    SvaraRadera