torsdag 24 november 2011

Grå grå grå grå!

Så är det när jag tittar ut. *suck*. Stor suck. Det är grått o dimmigt, +10 grader med jäkligt hög luftfuktighet. Sånt där fint äckligt regn som man blir fullkomligt genomblöt av utan att man eg märker det. Inte kul alls. Nu vill t om jag ha snö, fattar ni eller?! Jag som absolut inte gillar kyla o vinter, men vad fasen. Vad som helst är ju bättre än det här, för BLÖT det hatar jag att bli. O glasögonen fullkomligt regnar igen. Fattar inte varför det skall vara så orättvist här i världen. Vi får så mycket vatten på den här sidan så vi nästan drunknar o i andra länder har det inte regnat på flera år. Någon gjorde en felprogrammering där, tror jag bestämt.

Idag blir en flängdag igen. Började med att köra sonen till skolan. Sen hem en stund, börjar 10.30, så om en stund iväg till skolan. Slutar 12.40 o måste gå 10 min innan för 13.15 skall det vara vårdplanering för pappa i Kungsbacka. O så hem till honom för att hämta post o vattna lite blommor, hem o ut med hundar, sen hämta sonen för att åka hem o fixa middag. Sen är det dags att sätta sig i bilen igen för att åka på ett möte. Så hej o hå vad jag är glad att jag har en glad bil att köra. Misstänker att jag i kväll inte kommer att somna alls, för jag blir speedad på kvällen när dagarna är såna här.

Hoppas ni har ett lugnare tempo idag :). Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar