onsdag 23 november 2011

Sådär, första provet avklarat. Inte så stort, vilket var skönt. Mjukstart kanske man kan kalla det, även om det kom bara 2 veckar efter start. Men vi har demokratiskt valt att ha flera mindre prov istället för ett stort. Så det är väl så det blir nu framöver, test varannan vecka typ ;). Kändes som det gick ganska bra, även om jag vet att jag har ett fel eftersom jag helt tappat bort i minnet hur många procent fett feta fiskar har. Chansade lite eftersom jag ansåg att det var bättre att det stod nåt än inget alls iaf. Man kan ju gissa rätt ;), men det gjorde jag inte. 


De hade invigning av nya restaurangen igår kväll, o vi skall in i det köket o jobba efter nyår är det sagt. Skall bli intressant eftersom det är utrustat med allt det senaste inom teknologin. Men det är ju ett litet tag kvar så vi hinner lära oss lite mer. Idag hade bartenderutbildningarna i Gbg med omnejd tävling nere i stora entrén. Kan säga att det var mycket aktivitet bakom bordet när de en mot en möttes. Det skakades, rördes, mättes o showades en hel del ;). Det var ganska häftigt att se dem in action :). 


Har fått lite frågor ang behandlingarna jag gör nu o det är ju kul :). Företaget jag gör dem på heter Slim Fit Center Lugnet. Ja, det står Slim Fit Center Borås i loggan på sidan ni hamnar, men det är för att de gjorde hemsidan innan de fått helt klart med namnet o de behövde få ut den snabbt. Det ligger alltså i Borås, i området Lugnet. Fick frågan om resultatet är bestående o det funkar alltså som en fettsugning men med ultravågor, läs här om behandlingen, o fettcellerna töms först o smälts sedan bort så de är alltså borta :). Jättetråkigt, *not*. Enligt vad de säger så när man är klar med sina behandlingar, olika antal beroende var man behandlar o hur mycket som skall bort, så skall man inte behöva göra om dem igen. Får se om man blir beroende av att göra dem på olika delar på kroppen ;). Jag börjar som sagt med min mage o blir det så bra som de säger så tar jag nog o kör "handtagen" på ryggen, för det är de här två sakerna som stör mig just nu. 


Jag gjorde ju också en detox för att få absolut bästa o mesta möjliga resultat. Det renar ju kroppen från slaggprodukter o är något som verkligen rekommenderas överallt nu. När man gör det i samband med behandlingarna så får man dessutom riktigt lågt pris så då kan man ju passa på :). Om ni är i närheten av Borås fredag den 9/12 mellan 17 o 21 så har de öppet hus o visar sina lokaler o behandlingar med riktigt bra erbjudanden bara just den kvällen. Så då skall man absolut passa på om man är intresserad :). 


M frågade om ni får se före/efter-bilderna o blir det bra så kommer ni få det. Men som sagt, jag skall ju ta några behandlingar till innan det är dags för efterbilder ;). Skall bli riktigt intressant att se dem sen. 


Nu så är det väl natten, säger de som vet ;). Iaf om en stund :). Så natti natti o suss gott!

2 kommentarer:

  1. Coolt det där med bartendertävlingen! Du får ju se och göra himla spännande saker nuförtiden. JAg är avundsjuk. :))

    Tack för all bra info, jag kanske dyker upp den 9:e. Låter onekligen väldigt smart att göra på det sättet...

    SvaraRadera
  2. Ja, lite kul är det iaf :). Det behövs för att man skall orka hålla sig uppe ;).
    Tycker jag du skall göra, absolut. Jag kommer försöka komma dit också :). Skall se om jag kan ta en behandling innan så man slår två flugor på smällen :).

    SvaraRadera