tisdag 30 augusti 2011

Segt...

är det med vikten nu. Är så nära att sätta en 7:a först, men det vill fasen inte riktigt gå ner. Fattas 3 hg, suck. O eftersom jag sen förra veckan varit vrålförkyld så blir det ju ingen träning heller. Men men, det kommer väl, nån gång. Bara det att tålamod, det är en dygd säger de som vet, men jag är inte begåvad med så mycket av den varan ;).

O regnet det bara öser ner. Fyyyyy vad jag INTE gillar alls :(. Dränkt blir man ju mest hela tiden.

I dag skall jag jobba 11-16. Får se om det blir disken hela tiden idag också. Då vete sjutton om det här funkar. Jag har fortfarande ont i min nacke o axel sen förra veckan. Så tunga lyft o monotona rörelser funkar helt enkelt inte med mina skador. O jag har liksom inte lust att gå omkring o ha ont också. Det räcker med allt annat.

Ha en bra dag.

6 kommentarer:

  1. Håller tummarna för sjuan!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för sjuan!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att det inte blir disken, det nya jobbet lät ju så bra! Det är ju liksom inte samma sak att diska... Håller tummarna! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack M. Det är nära nu ;).
    Lena: Det blev disken, så det vete sjutton om det är värt det. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag håller också tummarna för din vikt. Min vikt står stilla, jag vet inte vad jag ska göra för att få igång den igen. Jag gör så gott jag kan, förutom motionen kanske.

    Surt känns det faktiskt.
    Men det kommer väl igång igen hoppas jag. Så småningom.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna,tårna med:)
    Jobbet verkar inte vara så bra om du får ont av rörelserna...Tänk på att inte slita ut dig
    kramiz

    SvaraRadera