tisdag 2 augusti 2011

Tisdag vägdag.

Tisdagar är ju min officiella vägdag, o det har ju varit lite si o så med viktminskningen ett tag. Men nu verkar det som att det börjar hända nåt igen iaf. Sen förra veckan har jag gått ner 1,3 kg o det är jag jättenöjd med :). Länge sen jag gick ner ett kg o mer på en vecka, så det känns som om jag kommit in i rätt tänk igen. Men det jäkla vattnet är fortfarande helt hopplöst. Jag vet inte vad jag skall göra för att komma ihåg det. Jag har flaskor, glas etc stående, men de hoppar ju liksom inte upp till munnen o häller sig in själva. Larm på mobilen, hjälper inte heller. Men nu när det varit så varmt har jag nog iaf fått i mig 1½ l per dag för att jag äntligen varit törstig, så om värmen bara håller i sig så skall det nog gå bra *hihi*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar