lördag 2 april 2011

Lördag igen!

Alltså, nu går dagarna i ett känns det som. Har ju jobbat på förskolan den här veckan, o å vad det är kul :). Ungarna är så härliga o naturligtvis personalen också. Det känns så bra, o jag hoppas ju naturligtvis att de tycker detsamma. Nästa vecka blir det jobb där varje dag, o menyn är gjord :).

Torsdag o fredag jobbade jag på em o demade ICA to go juice i Kvantum i Hovås. Hej, vad det serverades färskpressad juice :). Torsdagen hade de för lite kvar så den såldes slut, fredagen såldes mycket men inte slut. Han som är säljansvarig, ej säljare, var o hälsade på mig båda dagarna, jättetrevligt, o han var jättenöjd o tyckte jag skulle prata med mina chefer så jag fick alla deras inbokade demon, *hihi*. Jag blir pizza- o färskpressad juice expert till slut ;). Jaja, nåt skall man ju vara bra på *hihi*.

Idag är det grått o trist, röjde av en del här hemma, eftersom det inte riktigt hunnits med under veckan med allt jobbande. O så har det varit ev valpköpare här o tittat för att se på valparna o vi skulle känna hur det kändes från båda håll. Så nu väntar jag bara besked om de två små tjejerna. Hanvalpen är såld o hämtas nästa vecka. Tycker ju inte det är länge sedan de föddes de små. O så lugna o sansade valpar har jag aldrig haft som den här kullen. Det har varit en fröjd att ha dem faktiskt. I vanliga fall känner man att det skall bli jätteskönt när de flyttar, men det är inte riktigt samma känsla den här gången. Visst, man får passa tider osv, men de är så lätta att ha att göra med o stökar inte ner så som de andra gjort. De är jätteduktiga o går på lådan kan man säga, eftersom de väldigt sällan missar o det är väldigt lättstädat då också. Så jag hoppas att de kommer till riktigt bra hem.

Mannen o sonen är hos farmor i Trollhättan. Flydde fältet när det skulle bli en massa folk här ;). O jag fick en lugn dag, relativt iaf. Har hämtat ett paket jag köpt på Tradera, med stämplar, o köpt stämpelfärg :). Så det är eg bara att sätta igång o skapa, men inte idag känner jag. Jag tar en lugn lördagskväll för mig själv i stället i soffan med lite ost o lite plock att äta :).

Ha en trevlig lördagskväll :). O glöm inte tävlingen hos mig om bra hårvårdsprodukter. Imorgon kväll är det dragning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar