måndag 6 augusti 2012

Ojojoj

Idag har det varit tråkväder, ordentligt. Så då har gjort något som jag inte tänkte jag skulle göra, jag har anmält mig till en bloggträff. I Stockholm! Ensam! Eller nja, jag kommer inte bli ensam där, men ändå. Jag följer bloggen Monas Universum, o gillar hennes skrivande o tycker hon verkar vara en trevlig prick. O hon har gjort reklam för en stor bloggträff som hon o Magdalena Graaf skall ha första helgen i oktober. O när jag läste programmet i morse, o att de skulle öppna anmälan idag kl 10.00, o det dessutom regnade, ja då bestämde jag mig för att ringa. Kan säga att det var upptaget en bra stund, så jag fick nog ringa upp ca 20 gånger innan jag kom fram. Var verkligen inte ensam om den här tanken, det märktes. Hela deras system brakade tydligen nästan samman av alla telefonsamtal, iaf brakade logistiken ihop totalt. En timme senare var det fullbokat, 130 platser, tydligen. Men jag kom med! Wiiiiiii, hjälp! Alledeles själv skall jag åka dit o träffa de här människorna på en jättestor träff, 2 dagar. O inte är det gratis heller ;). Men vad fasen, man lever bara en gång säger de ju. Men tror ni jag kommer vara nervös innan o när jag åker upp? Huuuuu, men det som inte dödar det härdar ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar