onsdag 8 juni 2011

Nu jäklar ;).....

Solen har slagit till med full kraft. Iaf på huvudet på mig skulle jag tro ;). Som sagt så var jag ju ute o gick raskt/sprang igår o idag har jag löst träningskort på Actic. Gym o simhall ingår för 259:-/mån o första betalningen är inte förrän 28/8. Tycker jag var ett bra pris, el vad säger ni? Har bokat in en genomgång på fredag kl 16.00 då sonen är på simskolan, på samma ställe :). Två flugor på smällen ;). Får se hur det skall gå :). Vet inte om jag kommer träna med maskiner/styrka så mycket, men de har ett kombinerat dans/zumbapass som jag skall testa, o så har de ju löpband :). O spinning. Gäller väl att få upp flåset först känns det som :).

3 kommentarer:

  1. Du är jätteduktig,,jag ska kämpa tillsammans med dig,,nu kör vi hårt i sommar..Heja heja på oss:)
    Tänk när vi kommer tillbaka till våra förskolor efter semestern:) Wow...
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör vi. Men tyvärr kommer ju inte jag att komma tillbaka till min eftersom jag bara har ett vik som går ut 1/7 :(.
    Kram :)

    SvaraRadera
  3. ÅåÅÅÅ så tråkigt...hoppas du får något nytt snart,en annan förskola kanske:) Håller alla tummar för dig,och vi kämpar på..jag ska träna imorgon lördag och söndag:)
    Kram kram

    SvaraRadera