fredag 10 juni 2011

Första gången ;)

Ja, på gymmet alltså :). Hade genomgång idag med en jättetrevlig tjej som verkligen lyssnade på vad jag ville uppnå, vilket är: bättre kondis, mindre fläsk på magen, lite mindre, el fastare rättare sagt, lår o lite fastare armare. O det helst i förrgår ;). Hon skrattade gott o sa att då får vi skynda oss o så startade hon med löpbandet. Det har jag ju kört förr, på tiden hos Xtravaganza, så det var ingen nyhet. Körde 20 min i varierat tempo o lutning utan större problem. Sedan var det dags för lite maskiner. Det blev några stycken, kommer inte ihåg hur många, o med tonvikt på de delar jag talat om jag vill fixa till :). Eftersom jag har en whiplashskada så lyssnade hon mycket på hur jag tyckte det kändes, vilket kändes väldigt bra. För det är inte alltid det görs ju, tyvärr.

Jag kommer helt klart att köra det här nu några gånger per vecka, 2 - 3 är planen som den ser ut nu. O det borde funka om jag går o tränar när sonen är på simskolan o efter träningen så kan jag gå in o simma med honom lite. Får se hur det kommer att funka, om det funkar.

Imorgon är det födelsedagskalas för dottern. 23 år fyller hon imorgon! Herregud, vart tar tiden vägen??? Lilla stumpan, det är ju inte länge sedan hon föddes känns det som. Idag för 23 år sedan hade jag kommit in till förlossningen med värkar, 6½ vecka för tidigt. Jag var dock glad att hon stannat kvar så länge eftersom jag varit inlagd 3 gånger innan, första gången i vecka 23, för att det satt igång o blivit stoppad.

Nu är det natten snart, även om det är ljust. Så suss gott :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar