tisdag 26 juli 2011

Ont :(

Vaknade av att jag hade så jäkla ont i halsen i morse alltså. Neeeeej, jag vill INTE bli sjuk nu, o inte sen heller, men inte nu när vi är lediga. Fasen också. Känns som jag har ett grinigt sandpapper i halsen som de har virat tagtråd runt el nåt. Så nu får det bli mycket te med honung i idag. Tur jag köpte ny honung igår, för den hade tagit slut. Var o köpte ägg på hönseriet här o då hittade jag en liten skylt vid vägen med nyslungad honung. Så jag in där o fick köpt en burk med alldeles pinfärsk, flytande honung. Så jäkla fin bara :). Älskar när man kan få tag på det, verkligen.

Jag har ont i min ljumske också. Har en mjuk knöl där o den gör skitont. Hm, undrar vad det kan vara. Känns inte som svullna lymfkörtlar heller, så vem sjutton vet. Får väl hoppas det går över snart. För nu vill jag sätta igång o träna igen. Har ju varit ett uppehåll efter jag fick ont i höften o vi var iväg på semestern. Men nu, men både hals- o ljumskont blir det ju inget med det heller *suck*.

Hoppas ni har det bra i semestersverige. Här regnar det, o sen så regnar det lite *suck*. Vi är inte trötta alls på det, tro inte det. Känns som man inte vet riktigt vad man skall hitta på i det här vädret. Jaja, man får ta dagen som den kommer bara. Ha en bra dag :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart!! Inte roligt att vakna med ont i halsen. Förresten är det ju du som är lite semestertokig, för om min dator inte fått fnatt så ÄR det TISDAG idag!! Kram å vi hörs

    SvaraRadera
  2. Hallå..KNÖL???
    Gå till vårdcentralen genast..man ska inte ha knölar som gör ont...Även om det är bara en infektion eller nåt så snälla,kolla upp det och få den infon av dem:)
    Hoppas du blir bättre i halsen snart,,skit trist att vara dålig på semestern..
    ha det bra så länge..kramiz

    SvaraRadera