lördag 17 november 2012

Nu kom betyget!

Till slut så damp betyget från utbildningen ner i brevlådan. Ja, vi hade fått reda på att det skulle komma om 14 dagar, så de höll tiden :).



Ja, jag är nöjd, trots 3 VG ;). Det ena, i Livsmedelshygien, beror på att det var avslutning på det ämnet precis när pappa gått bort o med begravning o allt annat då så orkade jag helt enkelt inte fullt ut. Det var ett inlämningsarbete som jag inte lämnade in helt enkelt. De andra två är samma lärare, restaurang o restaurang påbyggnad, el rättare sagt, i restaurang så hade vi två lärare. Kallköksläraren gav mig MVG men hon i varmkök var ingen av mina favoriter, o det var ömsesidigt (det var hon som anklagade mig för att vara rasist, om ni kommer ihåg den incidenten) o hon ville inte ge mig ett MVG. O henne hade vi tyvärr i påbyggnadskursen också o därför blev det 2 VG från henne. Det var helt väntat, så jag var inte förvånad. O med bara 3 VG måste man nog vara nöjd *hihi*.

3 kommentarer:

  1. Skrämmande och pinsamt att en lärare ska kunna lägga in personliga värderingar i betyg, för det är ju det hon gör.

    MEN, grattis till alla MVG, trots allt! :))

    SvaraRadera
  2. Ja, men hon är sådan, så det är verkligen ett problem de har med henne på skolan. Men frågan är om arbetsledningen vet om det (eller jo, det gör de efter min utvärdering om utbildningen och vad jag skrev om henne ;), om de nu läser den vill säga) o vad de gör åt det hela. Förmodligen ingenting, med tanke på hur rektorn är där.

    Tack så mycket :).

    Lite sent svar, men nu fick jag tid ;).

    SvaraRadera
    Svar
    1. ..men du har åtminstone gjort det DU kunnat i att få fram åsikten om henne nu iaf.

      Radera