onsdag 3 oktober 2012

Bakat

I morgon är det ju kanelbullens dag. Så då fick jag ju slänga ihop lite bullar, helt klart. Blev sisådär en 80 st ;). Jamen varför göra en enkel sats när man ändå är på gång liksom ;). 14 av dem experimenterade jag med o bytte ut kanelen mot raw lakritspulver. Några av dem la jag salt lakrits flakes på, resten pärlsocker som vanligt. De med flakesen blev sådär, flakesen smälte tyvärr, trodde de var bakbeständiga. Men smaken var ok. Fyllningen var helt ok :).



Salt flakesbullarna till höger, inte så himla snygga precis ;).



De andra blev bättre :).

Bakar ni till kanelbullens dag?

1 kommentar:

  1. Oväntad smaksättning.. *haha*

    ..och Nej - jag har INTE bakat, det är inte min uppgift i familjen tror jag. Jag är bättre på kladdkakor och sånt. ;)

    SvaraRadera